Skip to main content

Алматинський метрополітен Зміст Лінії метро | Режим роботи | Технічна інформація | Електродепо | Інженерний корпус | Оплата проїзду | Пасажиропотік | Фінансова діяльність | Мапа | Див. також | Примітки | Посилання | Примітки | Навігаційне меню1 змінаСтабільну версіюперевірено1 змінаСтабільну версіюперевіреноmetroalmaty.kzАлматинський метрополітенрhttp://www.metroalmaty.kz/?q=ru/node/2171Статья "Схема метрополитена Алматы"оригіналуНа алматинском метро в первый день проехали 11 тыс. пассажировВ Алматы аким поздравил 10-миллионного пассажира метроАлматы: 20-миллионного пассажира метро наградили годовым бесплатным проездом и телевизоромМетро Алматы терпит убытки на 18 миллионов долларовАрхіввиправивши або дописавши їїCategory:Almaty MetroПрезентаціяДокладний сайтСвітлини перебігу будівництва на будівельному форумі Казахстану[недоступне посилання з лютий 2019На сайте UrbanRail — Метрополітени світуАльтернативний проект — монорельсСхема Алматинського метрополітену[недоступне посилання з лютий 2019Офіційний сайтр

Алматинський метрополітенТранспорт АлматиМетрополітени Казахстану


каз.рос.метрополітенуАлматиКазахстану7 вересня19881 грудня2011Hyundai Rotem












Алматинський метрополітен




Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.









Перейти до навігації
Перейти до пошуку
















Алматинський метрополітен
каз. Алматы метрополитені

Almaty-metro-logo.jpg

Поезд Алматинского метро.jpg
Інформація
Країна
Казахстан Казахстан
Місто
Алмати
Дата відкриття
1 грудня 2011
Довжина ліній
11,3
Кількість станцій
9
Кількість ліній
1
Пасажиропотік за рік
14 000 000 ± 500 000[1][1]

Схема ліній
Almaty-map-metro.png
metroalmaty.kz

Алматинський метрополітен у Вікісховищі?


Перша лінія (Алмати)

Легенда





















































ТЧ-1 «Райимбек батир»














Райимбек батир





















Жибек Жоли  -  Достик







Алмали







Абай







Байконур







Театр імені М. Ауезова














Алатау  -  Алатау 2







Сайран







Москва






Аксай







Алтин Бесик







Алти Алаш






Калкаман

Алматинський метрополітен (каз. Алматы метросы, рос. Алматинский метрополитен) — система ліній метрополітену в Алмати, найбільшому місті Казахстану. Будівництво почалось 7 вересня 1988 року. Відкриття відбулося 1 грудня 2011 року.




Зміст





  • 1 Лінії метро


  • 2 Режим роботи


  • 3 Технічна інформація


  • 4 Електродепо


  • 5 Інженерний корпус


  • 6 Оплата проїзду


  • 7 Пасажиропотік


  • 8 Фінансова діяльність


  • 9 Мапа


  • 10 Див. також


  • 11 Примітки


  • 12 Посилання


  • 13 Примітки




Лінії метро |



















Назва лінії
№/Колір
Російською
Казахською
Введена в дію
Довжина
Кількість станцій

Перша лінія

1

Первая линия

Бірінші Бағыт
2011
11,3 км
9

Всього:

11,3км

9


Режим роботи |


Станції метрополітену відкриваються для пасажирів о 6 годині 30 хвилин, закриваються о 23 годині 30 хвилин.



Технічна інформація |


Найглибша точка — станція Абай (глибина закладення — близько 50 м). На станції встановлено найдовший ескалатор південнокорейської компанії Hyundai Rotem завдовжки 92 м, пересування по якому займає близько 4 хвилин. Ескалатор автоматично запускається при підході до нього людей і зупиняється за їх відсутності.



Електродепо |


Для забезпечення ліній метрополітену планується введення в лад двох електродепо.



  • Райимбек батир — електродепо, на початок 2010-х обслуговує першу лінію


  • Орбіта — плановане електродеподепо, що має обслуговувати другу лінію. Має розташовуватися південніше станції Орбіта, ділянку під будівництво зарезервовано в мікрорайоні "Таугуль-3"[2]


Інженерний корпус |


Інженерний корпус Алматинського метрополітену розташований на розі вулиць Гоголя та Панфілова. У нього вбудований дворівневий наземно-підземний вестибюль станції метро «Жибек Жоли» .


Комплекс складається з 9-поверхової і 7-поверхової будівель, з'єднаних між собою переходом з 4-го по 7-й поверхи. У ньому розташовуються приміщення для обслуговування руху поїздів метро, ​​а також офісні приміщення для адміністрації організацій з проектування та будівництва метрополітену.


Загальна площа будівлі — 8500 м².



Оплата проїзду |


Оплатити проїзд можна смарт-жетоном, вартість однієї поїздки для дорослих становить 80 тенге (жовтий жетон), для дітей від 7 до 15 років — 40 тенге (червоний жетон, придбати можна при пред'явленні свідоцтва про народження або довідки з місця навчання з печаткою та фотографією). Діти до 7 років провозяться безкоштовно (у супроводі дорослих).


Жетон дає право на одну поїздку протягом доби. Субота оголошена «днем жетона». У цей день пасажири можуть принести свої прострочені жетони і перепрограмувати їх без втрати грошей.


Альтернативний спосіб оплати — за допомогою смарт-карт, які можна придбати в касах метрополітену за 100 тенге. Баланс карти можна поповнити на число поїздок від 1 до 60 з терміном дії 90 днів. Вартість однієї поїздки при цьому дорівнює вартості жетона, знижок і пільг не передбачено.



Пасажиропотік |


У перший день відкриття метро за 6 годин 1.12.2011 (18-24 год.) метрополітеном скористувалося 11 тис. пасажирів[3].. За перші 3,5 дня перевезено близько 130 тис. пасажирів.


За перший рік роботи метрополітену перевезено 6000000 пасажирів. 9 липня 2013 (через 1 рік і 8 місяців після відкриття) алматинським метрополітеном скористувався десятимільйонний пасажир[4]. 18 грудня 2014 — двадцятимільйонний[5].



Фінансова діяльність |


За фінансовими результатами за 2012 рік Алматинський метрополітен зазнав збитків у розмірі 2,77 мільярда тенге, або трохи більше 18 мільйонів доларів[6].



Мапа |



Станції алматинського метрополітену





Див. також |


  • Список станцій Алматинського метрополітену

  • Список метрополітенів


Примітки |




  1. аб http://www.metroalmaty.kz/?q=ru/node/2171



  2. Статья "Схема метрополитена Алматы" (ru). «newzzz.kz». 10 апреля 2008 года. Архів оригіналу за 2012-02-21. Процитовано 2011-08-08. 


  3. На алматинском метро в первый день проехали 11 тыс. пассажиров[недоступне посилання з лютий 2019]


  4. В Алматы аким поздравил 10-миллионного пассажира метро


  5. Алматы: 20-миллионного пассажира метро наградили годовым бесплатным проездом и телевизором


  6. Метро Алматы терпит убытки на 18 миллионов долларов. Архів оригіналу за 2015-02-18. Процитовано 2015-04-30. 







Посилання |




  • Презентація

  • Докладний сайт

  • Світлини перебігу будівництва на будівельному форумі Казахстану


  • [недоступне посилання з лютий 2019 Новини]


  • На сайте UrbanRail — Метрополітени світу(англ.)

  • Альтернативний проект — монорельс

  • Схема Алматинського метрополітену


  • [недоступне посилання з лютий 2019 Метро в Алмати]

  • Офіційний сайт


Примітки |







Отримано з https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=Алматинський_метрополітен&oldid=24672652










Навігаційне меню



























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.756","walltime":"1.106","ppvisitednodes":"value":7855,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":113071,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":27876,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":22,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":15,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":7666,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":14,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 977.705 1 -total"," 68.91% 673.688 1 Шаблон:Метро"," 67.99% 664.765 1 Шаблон:Картка"," 42.95% 419.879 22 Шаблон:Wikidata"," 38.36% 375.008 83 Шаблон:Картка/рядок"," 15.58% 152.335 5 Шаблон:Ifempty"," 9.70% 94.836 1 Шаблон:Перша_лінія_(Алмати)"," 9.49% 92.829 4 Шаблон:InfoboxImage"," 7.97% 77.940 1 Шаблон:Mapframe_маркери"," 7.54% 73.711 15 Шаблон:BS2"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.347","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":6018321,"limit":52428800,"limitreport-logs":"Loaded datatype commonsMedia of P154 from wikidata, consider passing datatype argument to formatProperty call or to Wikidata/confignLoaded datatype time of P1619 from wikidata, consider passing datatype argument to formatProperty call or to Wikidata/confignLoaded datatype quantity of P2043 from wikidata, consider passing datatype argument to formatProperty call or to Wikidata/confignLoaded datatype wikibase-item of P1064 from wikidata, consider passing datatype argument to formatProperty call or to Wikidata/confignLoaded datatype wikibase-item of P930 from wikidata, consider passing datatype argument to formatProperty call or to Wikidata/confignLoaded datatype wikibase-item of P3438 from wikidata, consider passing datatype argument to formatProperty call or to Wikidata/confignLoaded datatype quantity of P1373 from wikidata, consider passing datatype argument to formatProperty call or to Wikidata/confignLoaded datatype quantity of P3872 from wikidata, consider passing datatype argument to formatProperty call or to Wikidata/confignLoaded datatype wikibase-item of P127 from wikidata, consider passing datatype argument to formatProperty call or to Wikidata/confignLoaded datatype wikibase-item of P137 from wikidata, consider passing datatype argument to formatProperty call or to Wikidata/confignLoaded datatype wikibase-item of P169 from wikidata, consider passing datatype argument to formatProperty call or to Wikidata/confignLoaded datatype quantity of P2295 from wikidata, consider passing datatype argument to formatProperty call or to Wikidata/confignLoaded datatype wikibase-item of P793 from wikidata, consider passing datatype argument to formatProperty call or to Wikidata/confign","cachereport":"origin":"mw1303","timestamp":"20190409231058","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"u0410u043bu043cu0430u0442u0438u043du0441u044cu043au0438u0439 u043cu0435u0442u0440u043eu043fu043eu043bu0456u0442u0435u043d","url":"https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BB%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%BD","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q484433","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q484433","author":"@type":"Organization","name":"u0423u0447u0430u0441u043du0438u043au0438 u043fu0440u043eu0435u043au0442u0456u0432 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","publisher":"@type":"Organization","name":"u0424u043eu043du0434 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2009-04-03T18:30:56Z","dateModified":"2019-03-15T01:39:38Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9d/Almaty-metro-logo.jpg"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":152,"wgHostname":"mw1263"););

Popular posts from this blog

ValueError: Error when checking input: expected conv2d_13_input to have shape (3, 150, 150) but got array with shape (150, 150, 3)2019 Community Moderator ElectionError when checking : expected dense_1_input to have shape (None, 5) but got array with shape (200, 1)Error 'Expected 2D array, got 1D array instead:'ValueError: Error when checking input: expected lstm_41_input to have 3 dimensions, but got array with shape (40000,100)ValueError: Error when checking target: expected dense_1 to have shape (7,) but got array with shape (1,)ValueError: Error when checking target: expected dense_2 to have shape (1,) but got array with shape (0,)Keras exception: ValueError: Error when checking input: expected conv2d_1_input to have shape (150, 150, 3) but got array with shape (256, 256, 3)Steps taking too long to completewhen checking input: expected dense_1_input to have shape (13328,) but got array with shape (317,)ValueError: Error when checking target: expected dense_3 to have shape (None, 1) but got array with shape (7715, 40000)Keras exception: Error when checking input: expected dense_input to have shape (2,) but got array with shape (1,)

Ружовы пелікан Змест Знешні выгляд | Пашырэнне | Асаблівасці біялогіі | Літаратура | НавігацыяДагледжаная версіяправерана1 зменаДагледжаная версіяправерана1 змена/ 22697590 Сістэматыкана ВіківідахВыявына Вікісховішчы174693363011049382

Illegal assignment from SObject to ContactFetching String, Id from Map - Illegal Assignment Id to Field / ObjectError: Compile Error: Illegal assignment from String to BooleanError: List has no rows for assignment to SObjectError on Test Class - System.QueryException: List has no rows for assignment to SObjectRemote action problemDML requires SObject or SObject list type error“Illegal assignment from List to List”Test Class Fail: Batch Class: System.QueryException: List has no rows for assignment to SObjectMapping to a user'List has no rows for assignment to SObject' Mystery