Skip to main content

Алматы метросы Мазмұны Жүйесі Бекеттері мен линиялары Тағы қараңыз Дереккөздер Бағыттау мәзіріө2013 жылдың соңына дейін Алматыда тағы да 2 метро стансасын салу жоспарлануда

Алматы метрополитені


Алматы2011ҚазақстандағыОрталық АзиядаТашкентТМД-дағыРайымбек даңғылынанФурманов көшесініңАбай даңғылынаАлтынсарин даңғылынаӨтеген батыр көшесінеАбай»Халықаралық «Метро» қауымдастығы












Алматы метросы




Уикипедия — ашық энциклопедиясынан алынған мәлімет






Jump to navigation
Jump to search



































































Бірінші бағыт





exBHF
leer


Алматы-I





exBHF
leer


Богдан Хмельницкий




exBHF
leer


Баум тоғайы





exBHF
leer


Стадион





exBHF
leer


Үлкен Алматы каналы




exBHF
leer


Жансүгіров




STR+l
KDSTeq


«Райымбек» депосы






BHF + HUBaq

BSicon BHF.svg



uexKBHFe + HUBeq

BSicon uexKBHFe.svg



Райымбек




STRleer









BHF + HUBaq

BSicon BHF.svg



fexBHF + HUBeq

BSicon fexBHF.svg



Жібек Жолы





BHF
leer


Алмалы





BHF
leer


Абай





BHF
leer


Байқоңыр





BHF
leer


Мұхтар Әуезов атындағы театры






BHF + HUBaq

BSicon BHF.svg



fexBHF + HUBeq

BSicon fexBHF.svg



Алатау





BHF
leer


Сайран





BHF
leer


Мәскеу




exBHF
leer


Сарыарқа





exBHF
leer


Достық




exBHF
leer


Қалқаман





exKBHFe
leer


Автовокзал


Метро поезды


Алматы метрополитені — Алматы қаласында салынып жатқан метрополитен жүйесі. Алғашқы бөлігі 2011 ж. 1 желтоқсанда ашылды.
Заманауи технологияларды енгізу бойынша жоспарды жүзеге асыру үшін Алматы метрополитенін салу барысында «Herrenknecht AG» неміс компаниясының «Herrenknecht S-320» жоғары өндірісті тоннел қазушы кешені сатып алынған. Алматы метрополитені еліміз үшін стратегиялық маңызды нысан болып табылады. Жоба бойынша, метроның алғашқы кезегі Фурманов пен Райымбек даңғылының қиылысы мен Абай және Гагарин көшелерінің қиылысын жалғайды. Бұл жұмыстар ресейлік «Лайтон» ААҚ қоғамының еншісінде. Туннельдерде рельс салу, бейне-теле бақылау жұмыстары да ресейліктердің еншісінде
Алматы метрополитені Қазақстандағы алғашқы, Орталық Азияда екінші (Ташкент метрополитенінен кейін) және ТМД-дағы 16-шы немесе 17-ші метрополитен болды.
Алғашқы кезеңде вагондарды жөндеу мен техникалық тұрғыдан қызмет көрсету жұмыстары депода жүргізіледі.
«2012 жылы Алматы метросындағы жолаушылар ағымы тәулігіне орташа есеппен 30-40 мың адам болады, кейінірек 2015-2020 жылдары бұл көрсеткіш 300 000 адамға дейін жетеді» деген болжам бар. Бұл мәліметтерді «Алматыметроқұрылыс» АҚ директоры Мұрат Үкшебаев мырза да растады.
Алматы метрополитені 2011 жылдың желтоқсан айында, Тәуелсіздіктің 20 жылдығы қарсаңында пайдалануға берілді .[1]
Алматы метросының жолаушылар тасымалдау мүмкіндігіне сараптама жасаған зерттеу институты тәулігіне 300 мың жолаушы тасымалдай алады деп болжаған еді.




Мазмұны





  • 1 Жүйесі

    • 1.1



  • 2 Бекеттері мен линиялары

    • 2.1 Жобаланып жатқан бекеттері


    • 2.2 Құрылыс суреттері



  • 3 Тағы қараңыз


  • 4 Дереккөздер




Жүйесі


Метрополитеннің үш бағытының ұзындығы 45 км. болады.


Ұзындығы 11,3 км. құрайтын алғашқы бағыт 9 бекеттен тұрады (оның ішінде төртеуі терең, қалғандары жерге таяу орналасқан). Бағыт Райымбек даңғылынан оңтүстікке қарай Фурманов көшесінің астымен Абай даңғылына, одан әрі батысқа қарай Алтынсарин даңғылына және Өтеген батыр көшесіне дейін тартылған. Жүру интервалы 10 минуттан (таңертеңгі және кешкі қысылтаяң уақыттарда) 19 минутқа (соңғы рейстерде)дейін. Пойыздардың орташа жылдамдығы 40 км/сағ.


Қазіргі таңда бірінші линияның батыс бағытындағы Қалқаман-3 ықшамауданына дейінгі құрылысы жүргізілуде. Алматы қаласының батыс бағытындағы құрылысы аяқталғаннан кейін қаланың Алматы-1 бекетіне дейінгі құрылысын бастау жоспарлануда.






Бекеттері мен линиялары


Алматы метросының бірінші линиясында 9 бекет бар.


"Райымбек батыр" бастапқы бекеті Фурманов көшесі мен Райымбек даңғылының қиылысында орналасқан. Соңғы бекет - "Мәскеу" бекеті Абай даңғылымен бойлай Өтеген батыр - Алтынсарин көшелерінің қиылысында орналасқан. Бекеттері «Жібек жолы» (Гоголь — Панфилов көшелері); «Алмалы» (Қарасай-батыр — Панфилов), «Абай» (Фурманов — Абай); «Байқоңыр» (Абай — Байтұрсынұлы), «Әуезов атындағы драма театры» (Абай — Мұқанов), «Алатау» (Абай — Гагарин), «Сайран» (Абай — Тілендиев), «Мәскеу» (Абай — Алтынсарин).



Жобаланып жатқан бекеттері


  • Келесі кезектегі бекеттер - Батыс бағытындағы метро құрылысы 2011 жылдың 25 наурызында басталды. Ұзындығы 8,62 км құрайды. Ол екі учаскіге бөлінген үш бекеттен тұрады.

  • "Москва - Достық" 3,1 км, ~2018 ж.

  • "Достық - "Қалқаман" 2,62 км, ~2020 ж.


Құрылыс суреттері



Тағы қараңыз


Халықаралық «Метро» қауымдастығы


  • 2013 жылдың соңына дейін Алматыда тағы да 2 метро стансасын салу жоспарлануда


Дереккөздер



  1. [1]




«https://kk.wikipedia.org/w/index.php?title=Алматы_метросы&oldid=2316963» бетінен алынған










Бағыттау мәзірі


























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.168","walltime":"0.206","ppvisitednodes":"value":1889,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":36960,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":4644,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":10,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":1473,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":0,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 52.858 1 Үлгі:Алматы_метросы","100.00% 52.858 1 -total"," 65.93% 34.851 21 Үлгі:BS2"," 46.89% 24.785 42 Үлгі:BS-overlap"," 13.14% 6.946 1 Үлгі:BS-header"," 12.68% 6.700 6 Үлгі:Superimpose"," 7.25% 3.832 1 Үлгі:Tnavbar"," 6.34% 3.350 42 Үлгі:BSpx"],"cachereport":"origin":"mw1308","timestamp":"20190409225954","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":112,"wgHostname":"mw1269"););

Popular posts from this blog

ValueError: Error when checking input: expected conv2d_13_input to have shape (3, 150, 150) but got array with shape (150, 150, 3)2019 Community Moderator ElectionError when checking : expected dense_1_input to have shape (None, 5) but got array with shape (200, 1)Error 'Expected 2D array, got 1D array instead:'ValueError: Error when checking input: expected lstm_41_input to have 3 dimensions, but got array with shape (40000,100)ValueError: Error when checking target: expected dense_1 to have shape (7,) but got array with shape (1,)ValueError: Error when checking target: expected dense_2 to have shape (1,) but got array with shape (0,)Keras exception: ValueError: Error when checking input: expected conv2d_1_input to have shape (150, 150, 3) but got array with shape (256, 256, 3)Steps taking too long to completewhen checking input: expected dense_1_input to have shape (13328,) but got array with shape (317,)ValueError: Error when checking target: expected dense_3 to have shape (None, 1) but got array with shape (7715, 40000)Keras exception: Error when checking input: expected dense_input to have shape (2,) but got array with shape (1,)

Ружовы пелікан Змест Знешні выгляд | Пашырэнне | Асаблівасці біялогіі | Літаратура | НавігацыяДагледжаная версіяправерана1 зменаДагледжаная версіяправерана1 змена/ 22697590 Сістэматыкана ВіківідахВыявына Вікісховішчы174693363011049382

Illegal assignment from SObject to ContactFetching String, Id from Map - Illegal Assignment Id to Field / ObjectError: Compile Error: Illegal assignment from String to BooleanError: List has no rows for assignment to SObjectError on Test Class - System.QueryException: List has no rows for assignment to SObjectRemote action problemDML requires SObject or SObject list type error“Illegal assignment from List to List”Test Class Fail: Batch Class: System.QueryException: List has no rows for assignment to SObjectMapping to a user'List has no rows for assignment to SObject' Mystery