Алматы метросы Мазмұны Жүйесі Бекеттері мен линиялары Тағы қараңыз Дереккөздер Бағыттау мәзіріө2013 жылдың соңына дейін Алматыда тағы да 2 метро стансасын салу жоспарлануда
Алматы метрополитені
Алматы2011ҚазақстандағыОрталық АзиядаТашкентТМД-дағыРайымбек даңғылынанФурманов көшесініңАбай даңғылынаАлтынсарин даңғылынаӨтеген батыр көшесінеАбай»Халықаралық «Метро» қауымдастығы
Алматы метросы
Jump to navigation
Jump to search
Бірінші бағыт | |||||
---|---|---|---|---|---|
Алматы-I | |||||
Богдан Хмельницкий | |||||
Баум тоғайы | |||||
Стадион | |||||
Үлкен Алматы каналы | |||||
Жансүгіров | |||||
«Райымбек» депосы | |||||
Райымбек | |||||
Жібек Жолы | |||||
Алмалы | |||||
Абай | |||||
Байқоңыр | |||||
Мұхтар Әуезов атындағы театры | |||||
Алатау | |||||
Сайран | |||||
Мәскеу | |||||
Сарыарқа | |||||
Достық | |||||
Қалқаман | |||||
Автовокзал |
Алматы метрополитені — Алматы қаласында салынып жатқан метрополитен жүйесі. Алғашқы бөлігі 2011 ж. 1 желтоқсанда ашылды.
Заманауи технологияларды енгізу бойынша жоспарды жүзеге асыру үшін Алматы метрополитенін салу барысында «Herrenknecht AG» неміс компаниясының «Herrenknecht S-320» жоғары өндірісті тоннел қазушы кешені сатып алынған. Алматы метрополитені еліміз үшін стратегиялық маңызды нысан болып табылады. Жоба бойынша, метроның алғашқы кезегі Фурманов пен Райымбек даңғылының қиылысы мен Абай және Гагарин көшелерінің қиылысын жалғайды. Бұл жұмыстар ресейлік «Лайтон» ААҚ қоғамының еншісінде. Туннельдерде рельс салу, бейне-теле бақылау жұмыстары да ресейліктердің еншісінде
Алматы метрополитені Қазақстандағы алғашқы, Орталық Азияда екінші (Ташкент метрополитенінен кейін) және ТМД-дағы 16-шы немесе 17-ші метрополитен болды.
Алғашқы кезеңде вагондарды жөндеу мен техникалық тұрғыдан қызмет көрсету жұмыстары депода жүргізіледі.
«2012 жылы Алматы метросындағы жолаушылар ағымы тәулігіне орташа есеппен 30-40 мың адам болады, кейінірек 2015-2020 жылдары бұл көрсеткіш 300 000 адамға дейін жетеді» деген болжам бар. Бұл мәліметтерді «Алматыметроқұрылыс» АҚ директоры Мұрат Үкшебаев мырза да растады.
Алматы метрополитені 2011 жылдың желтоқсан айында, Тәуелсіздіктің 20 жылдығы қарсаңында пайдалануға берілді .[1]
Алматы метросының жолаушылар тасымалдау мүмкіндігіне сараптама жасаған зерттеу институты тәулігіне 300 мың жолаушы тасымалдай алады деп болжаған еді.
Мазмұны
1 Жүйесі
1.1
2 Бекеттері мен линиялары
2.1 Жобаланып жатқан бекеттері
2.2 Құрылыс суреттері
3 Тағы қараңыз
4 Дереккөздер
Жүйесі
Метрополитеннің үш бағытының ұзындығы 45 км. болады.
Ұзындығы 11,3 км. құрайтын алғашқы бағыт 9 бекеттен тұрады (оның ішінде төртеуі терең, қалғандары жерге таяу орналасқан). Бағыт Райымбек даңғылынан оңтүстікке қарай Фурманов көшесінің астымен Абай даңғылына, одан әрі батысқа қарай Алтынсарин даңғылына және Өтеген батыр көшесіне дейін тартылған. Жүру интервалы 10 минуттан (таңертеңгі және кешкі қысылтаяң уақыттарда) 19 минутқа (соңғы рейстерде)дейін. Пойыздардың орташа жылдамдығы 40 км/сағ.
Қазіргі таңда бірінші линияның батыс бағытындағы Қалқаман-3 ықшамауданына дейінгі құрылысы жүргізілуде. Алматы қаласының батыс бағытындағы құрылысы аяқталғаннан кейін қаланың Алматы-1 бекетіне дейінгі құрылысын бастау жоспарлануда.
Бекеттері мен линиялары
Алматы метросының бірінші линиясында 9 бекет бар.
"Райымбек батыр" бастапқы бекеті Фурманов көшесі мен Райымбек даңғылының қиылысында орналасқан. Соңғы бекет - "Мәскеу" бекеті Абай даңғылымен бойлай Өтеген батыр - Алтынсарин көшелерінің қиылысында орналасқан. Бекеттері «Жібек жолы» (Гоголь — Панфилов көшелері); «Алмалы» (Қарасай-батыр — Панфилов), «Абай» (Фурманов — Абай); «Байқоңыр» (Абай — Байтұрсынұлы), «Әуезов атындағы драма театры» (Абай — Мұқанов), «Алатау» (Абай — Гагарин), «Сайран» (Абай — Тілендиев), «Мәскеу» (Абай — Алтынсарин).
Жобаланып жатқан бекеттері
- Келесі кезектегі бекеттер - Батыс бағытындағы метро құрылысы 2011 жылдың 25 наурызында басталды. Ұзындығы 8,62 км құрайды. Ол екі учаскіге бөлінген үш бекеттен тұрады.
- "Москва - Достық" 3,1 км, ~2018 ж.
- "Достық - "Қалқаман" 2,62 км, ~2020 ж.
Құрылыс суреттері
«Абай» метро бекетінің құрылысы, 2007 ж. қыркүйегінде
Тағы қараңыз
Халықаралық «Метро» қауымдастығы
- 2013 жылдың соңына дейін Алматыда тағы да 2 метро стансасын салу жоспарлануда
Дереккөздер
↑ [1]
Санат:
- Алматы метрополитені
(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.168","walltime":"0.206","ppvisitednodes":"value":1889,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":36960,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":4644,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":10,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":1473,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":0,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 52.858 1 Үлгі:Алматы_метросы","100.00% 52.858 1 -total"," 65.93% 34.851 21 Үлгі:BS2"," 46.89% 24.785 42 Үлгі:BS-overlap"," 13.14% 6.946 1 Үлгі:BS-header"," 12.68% 6.700 6 Үлгі:Superimpose"," 7.25% 3.832 1 Үлгі:Tnavbar"," 6.34% 3.350 42 Үлгі:BSpx"],"cachereport":"origin":"mw1308","timestamp":"20190409225954","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":112,"wgHostname":"mw1269"););